Het is zover… De laatste kilometers van onze roadtrip richting het thuisfront zijn ingegaan!

We hebben de warmte van Athene overleefd en dachten eindelijk het koelere Noorden binnen te rijden, maar nu is de hittegolf ook aangebroken in ons kleine landje. Ach ja, die paar dagen in België 🇧🇪 kunnen we nu – dankzij de lange blootstelling aan tropische temperaturen – gelukkig nog wel even aan (lees: eventjes).

We kijken nu vooral uit naar onze lekker donkere slaapkamers met meer slaap graag! Om dan zalig terug te dromen over deze fantastische reis. We zijn fier – al zeggen we het zelf – op wat we bereikt hebben en dan vooral op onze timing in coronatijden, want jawel… we hebben de juiste moment eruit gekozen!

Hoi België 🇧🇪, hoi lieve katjes, hoi gezinnetje, hoi huisje en tuintje, hoi bedje: WIJ ZIJN LEKKER THUIS!

You might also enjoy:

2 Comments

  1. Allee, terug thuis goed en wel zie ik 🙂 . Ik had wel gevraagd om die hitte ginder te laten hé ! ! ! ! 🙂 Nogmaals merci voor deze schitterende roadtrip en we verwachten nu een video avond met het overzicht ervan. Laat maar horen wanneer XXX

Leave A Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *